Vad har jag gjort idag?

Josefine undrar vart jag varit idag.

Tandläkaren och gått på stan med David och Robin, Trevligt!

Ni får leva med att kanske Josefine bloggar en massa på dagen och jag en massa på kvällen eller tvärtom. Haha.

Det går inte direkt att anpassa skrivandet. Vi får göra det när vi hinner och känner för det helt enkelt! Huvudsaken vi bloggar liksom!

Det spänner och kittlar/ilar jobbigt i tänderna efter att tandläkaren vart och fifflat i munnen! Snart ska jag få operera mig. Fast min andra mindre operation, nämligen att ta bort visdomständerna som redan vuxit ut en del. Kommer ihåg första gången jag opererade bort visdomständerna, smärtan efteråt går inte att beskriva. Jag kunde inte äta, prata eller orkade inte ens öppna munnen typ. Inga värktabletter hjälpte heller. Alltså förra gången så opererade jag ut visdomständerna i undre käken. Nu blir det i övre. Får se hur detta går. Ush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0