vad gör jag?

Det var en sjujäkla bra fråga det Sara!

Men jag måste ju skälla lite på dig för du nämnde inte alls blogg på din lista, är inte det typ viktigast ändå?

MIN LISTA:

Blogg - såklart? Haha

Facebook - Det första jag går in på när datorn är igång, och det sista jag trycker bort innan jag stänger av datorn igen.

Bloglovin' - Precis som Sara är jag beroende av att läsa andras bloggar.

Msn - I have the real deal.

Spotify - SÅFREAKINGKLART!

Vad gör jag mer? Ingenting. Kanske borde kolla Sara's lista för lite mer tips, och kanske hålla sig mer uppdaterad på Aftonbladet så jag slipper se ut som en mupp och säga "va" när folk snackar om saker som hänt och så vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0