Favorit snacks

Dom här 3 olika snacksen är dom enda jag äter nästan. Är inte så förtjust i varken lättsaltade, grillchips, sourcream and onion.. och dom andra vanliga. Vet inte varför. Har antagligen tröttnat bara. Jag tröttnar väldigt lätt på dom chipsen och kan inte äta mycket alls av dom. Men dom här kan jag vräka i mig i ett naffs! Och jag har ett popcorn beroende måste jag erkänna. Äter minst ett paket popcorn per vecka. Men hallå? Hellre det än att vara cigarett eller snus beroende? Har ni något speciellt ni vill äta på ert fredagsmys? Har ni något tips på något riktigt gott? Jag har nämligen inte provat så mycket!

Kommentarer
Postat av: lenita

Lös Godis!!!

2010-04-01 @ 07:27:50
Postat av: sara

men vi snackar ju snacks nu! :D

2010-04-01 @ 09:12:11
URL: http://eldflugor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0