Lättroad? Jajemän, hela natten lååång.



Detta måste ju vara en av dom bästa uppfinningarna. Svarens jäkla bok! Man ska ställa sig själv en fråga, sen smeka boken (enligt lina iaf, låter lite sjukt men som sagt.. lina) Så den har vi roat oss med lite under kvällen. Jag tänkte jag skulle ställa några roliga frågor här och nu.

Kommer denna blogg bli störst?
Lyssna mer uppmärksamt, så vet du svaret.

Är jag och Sara bäst?
Du vet bättre nu än tidigare.

Kommer jag vara frisk imorgon?
Du kommer att bli besviken.

Kommer det vara fint väder imorgon?
Det vore bättre om du koncentrerade dig på ditt arbete.

Kommer jag få hål i tänderna efter denna veckas cola drickande?
Var tålmodig.

Kommer jag råka ut för någon tågolycka på vägen hem?
Det ligger utanför din kontroll.

Kommer jag och Lina orka vara vaken hela natten?
Om ett år spelar det ingen roll.

Ljuger denna bok jävel?
Om du inte kämpar emot.



Kommentarer
Postat av: sara

hahahhaa vafan xD cool bok ju! :D

2010-04-09 @ 12:35:08
URL: http://eldflugor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0