Hiss & Diss v. 15



Converse skor - OMG, jag älskar dom. Vill ha alla färger x3 ungefär! Min samling suger, har bruna, vita & gröna. Mamma frågade vad jag ville ha i present (fyller år om prick en vecka) och jag svarade: presentkort så jag kan köpa flera! Tyckte inte hon var någon bra idé. Sen kan jag också tillägga att jag älskar dom låga convisarna (alltså dom utan skaft)

Min dator - Har äntligen fått hem min mini PC igen, så skönt. (den har varit hos farbror doktorn) Den är så jäkla snabb och effektiv. Nästan så jag blir lite avundsjuk på den.

Lina Pina - Efter att ha spenderat årets roligaste vecka hos henne förtjänar hon en plats på listan. Tror inte jag skrattat så mycket under hela året som veckan hos henne. Hon är sjuk!

Cougar Town - Awesome!




Sjukdomar - Say what? SJUK IGEN! Hur många olika förskylningar finns det som man måste ta del av innan man blir frisk. Jag orkar inte med nå fler. Vi borde ge sjukdomarna en influensa spruta istället för oss själva.

Böcker med liten text - Tänker dom ingenting när dom tillverkar saker och ting? Tänk på mig som har dålig syn och inga glasögon, hur lätt är det för mig att läsa då?

Min DVD - Den bara vägrar spela upp vissa brända skivor, även fast det är samma format som vissa andra. Känner den inte för att se skiten som jag gör eller? Måste skaffa en ny, om den inte skärper sig.

Min plånbok - Okej, jag har ett par personer att köpa present till innan nästa lördag. Och jag har 150 kr i plånboken, får inte lön förren nästa fredag? Frågan är om man kan vänta med att köpa något då? Då hittar man säkert ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0